Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

«Το Νησί…είναι σε μία κατάσταση αρρώστιας και απόρριψης»

H Bίκυ Χατζηβασιλείου μιλάει στο περιοδικό TV Εθνος για τους λόγους που δεν θέλει να εγκαταλείψει την Θεσσαλονίκη: »Δεν την...
έχω αφήσει όχι επειδή δεν υπάρχει άλλη πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη, ούτε επειδή εγώ δεν θα μπορούσα να ζήσω οπουδήποτε και να είμαι καλά. Γιατί το καλά το κουβαλάω μέσα μου. Είμαι σίγουρα ολιγαρκής, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι σταματάω να επιδιώκω τα καλύτερα. Το θέμα είναι ότι δεν ήθελα να φύγω γιατί εδώ είναι η οικογένειά μου».
Ποια είναι η άποψή της για την τηλεοπτική σειρά »Νησί»;
»Το Νησί μου φέρνει μία κατάθλιψη. Και είπα μάλιστα ότι είναι μια τόσο εξαιρετική παραγωγή, η καλύτερη αυτή τη στιγμή στην ελληνική τηλεόραση, με τέτοιο εκπληκτικό καστ, η οποία θα μπορούσε να δώσει λίγη χαρά στον Έλληνα που την χρειάζεται. Έπρεπε από τη στιγμή που αποφάσισαν να δώσουν τόσα χρήματα σε μία παραγωγή, να σκεφτούν ότι ο Έλληνας δεν έχει ανάγκη να βιώσει άλλο γκρίζο κι άλλο σκούρο. Στο Νησί είσαι μόνιμα σε μία κατάσταση αρρώστιας και απόρριψης.
Ενώ στο Πακέτο τι βλέπεις; Βλέπεις έναν άνθρωπο να έρχεται με ένα πρόβλημα και να φευγει με λυμένο το πρόβλημά του. Γίνεται ο κύκλος της κάθαρσης. Ο κύκλος της κάθαρσης της αρχαίας τραγωδίας. Τώρα συγκρίνονται; Σε κάθε Πακέτο στο τέλος έρχεται η λύτρωση. Στο Νησί ακόμα περιμένω το πότε και πώς θα τελειώσει», απαντά.
Η παρουσιάστρια απαντά και στο αν θα ήθελε να παρουσιάζει μία καθημερινή εκπομπή: »Δεν θα έκανα καθημερινή εκπομπή γιατί θέλω να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου. Έχω πει πολλά όχι στην τηλεόραση. Λέω ναι στη ζωή μου. Κάποια στιγμή μου είχαν κάνει πρόταση για πρωινό αλλά είπα όχι».

tvnea