Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Κ.Ζυγούλη: Θα ήθελα πολύ ένα δεύτερο παιδί!

Η Κάτια Ζυγούλη μιλάει στο περιοδικό ΕΓΩ! για την χρονιά που φεύγει: »Αv και δεν συνηθίζω να κάνω απολογισμό, θα σου πω πως....
έχω όλα όσα ήθελα. Σίγουρα απέκτησα περισσότερη δύναμη. Για να το θέσω πιο σωστά θα πω πως κατάφερα να αντλήσω περισσότερο υπομονή από μέσα μου. Ωστόσο, συνειδητοποίησα σε προσωπικό επίπεδο ότι μου λείπουν πολύ τα ταξίδια, ενώ κατάλαβα επίσης ότι ο κόσμος πάει από το κακό στο χειρότερο. Αυτό που προσπαθώ να σκέφτομαι κάθε μέρα είναι ότι μόνο με την ευγνωμοσύνη μπορούμε να νιώσουμε περισσότερο χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι. Κι όταν λέω ευγνωμοσύνη, εννοώ για ό,τι έχουμε».
Η καριέρα της στο modeling έχει τελειώσει. Πώς αισθάνεται για τα σημάδια που αφήνει ο χρόνος και τι συμβουλή δίνει στις νεότερες κοπέλες; »Έχοντας πετάξει το άγχος της δουλειάς του μοντέλου που απαιτούσε 24ωρη ομορφιά τώρα πια νιώθω πιο όμορφη, πιο χαρούμενη και πιο υγιής από ποτέ. Το πιο σημαντικό είναι να μας αγαπάμε για αυτό που είμαστε. Η συμβουλή μου είναι να αγαπάμε όσα έχουμε πάνω μας. Συνήθως, οι άνθρωποι εστιάζουμε σε ένα αδύναμο σημείο μας. Έτσι όμως χάνουμε όλη την ουσία. Ταλαιπωρούμαστε πολύ, σπαταλώντας όλη την ενέργεια μας σε κάτι που το θεωρούμε ψεγάδι. Αυτό είναι τρομερό λάθος», λέει.
Στην ερώτηση για το αν θέλει να γίνει και δεύτερη φορά μαμά απαντά: »Θα το ήθελα πολύ. Είναι μαγικό πράγμα. Παλιότερα, αν μου έλεγε μια μαμά το παιδί μου μίλησε θα έλεγα εντάξει και τι έγινε; Τα παιδιά, κάποια στιγμή μιλάνε. Αυτός είναι ο νόμος της φύσης. Τώρα συνειδητοποιώ πόσο μοναδικά είναι όλα. Είναι θαύμα, πραγματικά, να ζεις την κάθε του εξέλιξη».
Διάβασε περισσότερα στο περιοδικό ΕΓΩ! που κυκλοφορεί.
tlife