Τη δυσκολότερη ίσως φάση στα χρονικά της καλούνται να περάσουν τα ιδιωτικά κανάλια, μέσα στο... επόμενο διάστημα. Η γενικευμένη οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την κατακόρυφη πτώση της διαφημιστικής δαπάνης – που τους πρώτους μήνες του 2010 ξεπέρασε το 40% – φαίνεται ότι
αναγκάζει τους καναλάρχες σε συνεργασία με τους υπεύθυνους προγράμματος να εξυφάνουν σχέδιο επιβίωσης. Τι περιλαμβάνει το σχέδιο αυτό; Κατάργηση, όχι μόνο εκπομπών, αλλά ολόκληρων τηλεοπτικών ζωνών που κατά τους ιθύνοντες θα «ξαλαφρώσουν» το ταμείο των σταθμών που μήνες τώρα δέχεται αφόρητες πιέσεις.
Ενδεχομένως, ένα τέτοιο σενάριο να ακούγεται υπερβολικό, όμως οι πρώτες κουβέντες έχουν γίνει, σε τουλάχιστον δύο μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς και αφορούσαν – έτσι για αρχή – το «ξήλωμα» της πρωινής τηλεοπτικής ζώνης.
Το σχέδιο και η υλοποίηση του, κατά τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να αποφασιστούν το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο. Όσο για την αποτελεσματικότητα του;
Αυτή – από οικονομικής πλευράς – θα φανεί από τον πρώτο μήνα.
Πηγή: real.gr
αναγκάζει τους καναλάρχες σε συνεργασία με τους υπεύθυνους προγράμματος να εξυφάνουν σχέδιο επιβίωσης. Τι περιλαμβάνει το σχέδιο αυτό; Κατάργηση, όχι μόνο εκπομπών, αλλά ολόκληρων τηλεοπτικών ζωνών που κατά τους ιθύνοντες θα «ξαλαφρώσουν» το ταμείο των σταθμών που μήνες τώρα δέχεται αφόρητες πιέσεις.
Ενδεχομένως, ένα τέτοιο σενάριο να ακούγεται υπερβολικό, όμως οι πρώτες κουβέντες έχουν γίνει, σε τουλάχιστον δύο μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς και αφορούσαν – έτσι για αρχή – το «ξήλωμα» της πρωινής τηλεοπτικής ζώνης.
Το σχέδιο και η υλοποίηση του, κατά τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να αποφασιστούν το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο. Όσο για την αποτελεσματικότητα του;
Αυτή – από οικονομικής πλευράς – θα φανεί από τον πρώτο μήνα.
Πηγή: real.gr