Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ο Παναθηναϊκός καταρρέει και ο Φερέιρα στον… κόσμο του!

Καμία συναίσθηση της κατάστασης δεν φάνηκε να έχει μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου (0-1), ο Ζεσούαλδο Φερέιρα.
Ο Πορτογάλος εξέφρασε την άποψη πως ο Παναθηναϊκός…
δεν έπαιξε και άσχημα σήμερα και αφού τόνισε πως η ευθύνη της ήττας βαραίνει άπαντες στην ομάδα, δεσμεύτηκε πως εκείνη θα παρουσιαστεί καλύτερη στο μέλλον!
«Χάσαμε ένα παιχνίδι αλλά όχι το πρωτάθλημα, υπάρχουν 15 παιχνίδια ακόμα, στα οποία θα παρουσιαστούμε καλύτεροι. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι την στήριξη και εμπιστοσύνη των φιλάθλων. Θέλουμε να πιστεύουν σε μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Φερέιρα και συνέχισε:
«Η ομάδα σήμερα δεν έπαιξε άσχημα. Απλά σε μερικές στιγμές έβλεπα ότι οι παίκτες θα μπορούσαν να παίξουν καλύτερα αν ήταν πιο ήρεμοι. Εγώ και οι παίκτες μου, όμως, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μείνει ενωμένη όλη η οικογένεια του Παναθηναϊκού».
Αφού τόνισε, δε, πως για ήττες σαν την αποψινή «η ευθύνη είναι πάντα όλων. Εμένα, των παικτών της διοίκησης», κατέληξε:
«Σε ό,τι αφορά την δική μου, την αναλαμβάνω προσωπικά. Και επειδή μου αρέσει να λέω τα πράγματα κατά πρόσωπο, οι φίλοι του Παναθηναϊκού θα πρέπει να ξέρουν ότι οι παίκτες μου θα παίξουν πολύ καλύτερα στο μέλλον».
(Πηγή) sport-fm.gr